Όχι στην κατάργηση της πενθήμερης εργάσιμης εβδομάδας ! ΣΣΕ ΜΕ ΑΥΞΗΣΕΙΣ !! ΑΜΕΣΗ σύγκληση Γ. Συνέλευσης



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 13-3-2021

Προειδοποιούμε την πλειοψηφία και ΟΛΕΣ τις παρατάξεις ότι το σύρσιμο των εργαζομένων στον ΟΜΕΔ για υπογραφή ΣΣΕ θα είναι καταστροφικό !!
Όχι στην κατάργηση της πενθήμερης εργάσιμης εβδομάδας !
ΣΣΕ ΜΕ ΑΥΞΗΣΕΙΣ !!

Συνάδελφοι-σσες, αυτή την περίοδο βρισκόμαστε μέσα σε κυκεώνα εξελίξεων τόσο για τα εργασιακά του χώρου μας, όσο και με όσα συμβαίνουν με την εξάπλωση του 3ου κύματος της πανδημίας με νέα κρούσματα σε συναδέλφους.


Η πλειοψηφία και οι παρατάξεις του Δ.Σ. συνεχίζουν να «κρύβονται» πίσω από τους δικηγόρους.
Μετά και από την πρόσφατη αίτηση ασφαλιστικών μέτρων που κατέθεσε το συνδικάτο εναντίον του ΟΑΣΘ για τα ρεπό και την παρακράτηση των εισφορών και την απόρριψη τους από το δικαστήριο, όλοι αυτοί δεν έχουν καταλάβει ότι τα προβλήματα μας ΔΕΝ θα λυθούν στις δικαστικές αίθουσες ;;
Η πρωτοβουλία για κινητοποίηση μπροστά στα γραφεία στις 8-2 που πήρε η Επιτροπή Αγώνα Εργαζομένων ΟΑΣΘ ήταν αυτό που έπρεπε να είχε γίνει προ πολλού δηλ. να βγούμε και να διεκδικήσουμε τα δικαιώματα μας στο δρόμο !!
Το πρόβλημα –όπως επιμένει η πλειοψηφία και άλλοι- δεν είναι ο «αποτυχημένος» ή ο «ανίκανος» πρόεδρος του ΟΑΣΘ αλλά η εφαρμοζόμενη πολιτική της κυβέρνησης αυτής και των προηγούμενων.
Αποτελεί προσπάθεια συσκότισης της πραγματικής αιτίας των προβλημάτων να φορτώνονται όλες οι ευθύνες (φυσικά και έχει) στη διοίκηση του Οργανισμού για να αθωωθεί η αντεργατική πολιτική των κυβερνήσεων διαχρονικά και της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Μήπως η προηγούμενη διοίκηση του ΣΥΡΙΖΑ που έκοψε κατά -20% τους μισθούς των εργαζομένων και άφησε το γνωστό χάλι στη συγκοινωνία ήταν «επιτυχημένη» για τους εργαζόμενους;; Την ίδια «επιτυχημένη» για τους επιχειρηματικούς ομίλους -και καταστροφική για τα δικαιώματα μας- πολιτική εφαρμόζουν και οι μεν και οι δε. Πολιτική που πατάει στον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 1370 για την «απελευθέρωση» των Μεταφορών δηλ. για την ιδιωτικοποίηση της συγκοινωνίας. Η εφαρμογή αυτής της πολιτικής είναι που από τη μια μοιράζει τον πακτωλό των 30 εκ. ευρώ το χρόνο σε ιδιώτες παρόχους συγκοινωνιακού έργου (ΚΤΕΛ), ενοικίασης λεωφορείων κλπ. και από την άλλη κόβει μισθούς, ρεπό και άλλες παροχές! Από αυτή την πολιτική δεν πλήττονται μόνο οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ. Η διασπορά του κορονοϊού μέσα στα λιγοστά λεωφορεία αφορά και το λαό που αναγκαστικά τα χρησιμοποιεί. Η διαχρονική πορεία απαξίωσης του Οργανισμού με την υποβάθμιση του συγκοινωνιακού έργου έχει αρνητικές συνέπειες και για το λαό της πόλης. Αυτή η πολιτική πρέπει να μπει στο στόχαστρο των εργαζομένων του ΟΑΣΘ που από κοινού με άλλους εργαζόμενους και το λαό της πόλης πρέπει να την αντιπαλέψουν. Τώρα απαιτείται συντονισμός με εργατικά σωματεία, φορείς, συλλόγους για την προστασία της υγείας και την αναβάθμιση των υπηρεσιών μεταφοράς του ΟΑΣΘ.
Έστω κι αυτή η «αυθόρμητη» κινητοποίηση της 3 Μάρτη κόντρα στη «νομιμότητα» που τσακίζει τα δικαιώματα μας και που αναγκάστηκαν να συμμετάσχουν η πλειοψηφία και οι υπόλοιπες παρατάξεις απέδειξε, ότι οι εργαζόμενοι μπορούμε να πραγματοποιούμε συγκεντρώσεις και να παίρνουμε πρωτοβουλίες κόντρα σε αντιδραστικές απόψεις ότι «είναι δεμένα τα χέρια του συνδικάτου» που κάποιοι διέδιδαν ή ότι θα επιβάλλονταν πρόστιμα λόγω απαγόρευσης των συγκεντρώσεων.
Απέδειξε επίσης ότι η «σκληρή» στάση της διοίκησης του ΟΑΣΘ δεν είναι και τόσο σκληρή όταν οι εργαζόμενοι βγαίνουν στο δρόμο αφού σε δήλωση του ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ από την απόφαση του για 104 ρεπό ξαφνικά πρότεινε 111 δηλ. 7 ρεπό «επιπλέον» !! Λέτε να το έκανε από καλοσύνη ;;
Δεν αρκεί μια παράσταση διαμαρτυρίας που αφήνει ανεπηρέαστο το υποτυπώδες συγκοινωνιακό έργο. Απαιτείται από την μεριά μας να συζητήσουμε και να καταλήξουμε σε ένα σχεδιασμό με κλιμακούμενες κινητοποιήσεις που θα πιέζουν κυβέρνηση, υπουργείο και διοίκηση του ΟΑΣΘ.
Καλούμε το Δ.Σ. του Συνδικάτου έστω και ΤΩΡΑ να προχωρήσει σε ΑΜΕΣΗ σύγκληση Γ. Συνέλευσης που θα πάρει αποφάσεις για αγωνιστικές κινητοποιήσεις περιλαμβανομένων των απεργιακών.

                          
  Π.Ε.Ι. Λεωφορείου              Π.Ε.Ι. Φορτηγού                                    Kαταστατικό                          ΚΟΚ     Συνδικάτου ΟΑΣΑ
      
        Συνοπτικός
   Εργασιακός Οδηγός